GRATIS LEVERING OVER 199,- | Levering 1-3 hverdage

Refusionspolitik

Fortrydelsesret & returnering.

Der ydes ikke fortrydelsesret på specialfremstillede varer. Det vil sige varer, som er tilpasset dine ønsker ud fra dine unikke indtastede data eller billeder.

Øvrige varer ydes der 14 dages fuld returret på. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@plakana.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik inden eventuelt køb.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Vi refunderer ikke evt. fragtudgifter i forbindelse med ordren.

Alle pakker skal leveres på vores adresse. Vi har ikke ressourcer til at afhente pakker uden omdeling.

Forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering refunderes ikke. 

Returnerede pakker

Hvis ikke din pakke afhentes indenfor 7 dages returneres den til os. Hvis du ønsker pakken leveret igen, skal du kontakte os. Du skal selv afholde udgiften til at få den sendt igen eller selv afhente pakken på vores adresse. Prisen for at få den sendt igen er 50 kr til en pakkeshop/pakkeboks. 

Reklamationsret.

Når du handler hos Plakana.dk har du altid 2 års reklamationsret.

Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Det betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal huske at reklamere indenfor rimelig tid efter du har konstateret manglen/fejlen.

Returadresse: 

Plakana
Ebstrupvej 38
8600 Silkeborg

Har du spørgsmål angående fortrydelse af dit køb eller reklamation, så er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller telefon. Vi vil gøre alt hvad vi kan for at du bliver tilfreds med din handel med os.

E-mail: kundeservice@plakana.dk

Tlf.: (+45) 30408015 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@plakana.dk eller på tlf. (+45) 30408015. Hvis det ikke lykkes os at finde en
løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online
klageportal her - http://ec.europa.eu/odr