FAQ
Vi har samlet en række af de mest stillede spørgsmål her. På den måde kan du hurtigt og nemt finde svar på dine spørgsmål.
Har i sendt min ordre?
Lige så snart vi sender din ordre modtager du en email om at vi har sendt den afsted. Der vil også blive sendt et tracking nummer, så du kan følge din pakke. Hvis du er registreret som bruger, har du også mulighed for at logge ind og se status på din ordre samt se tidligere ordre.
Kan jeg tracke min ordre?
Ja det kan du sagtens. I det øjeblik vi sender din ordre afsted, modtager du samtidig en email med et tracking nummer, hvor du kan se hvor langt din pakke er.
Kan jeg returnere min ordre?
På ikke specialfremstillede varer har du altid 14 dages returret.
Hvis varen er en specialfremstillet vare ydes der ikke fortrydelsesret, idet varen er tilpasset dine unikke data og ønsker.
Kan jeg ændre min ordre?
Når først din ordre er sendt igennem bliver den sendt til trykkeriet, derfor kan ordren ikke ændres. Ønsker du yderligere produkter tilføjet til din ordre, er du nødt til at lægge en ny ordre og notere i bemærkningsfeltet hvilken ordre du ønsker den sendt sammen med. Det er samtidig en god ide at ringe til os på 30 40 80 15 og fortælle at du netop har lavet en ordre som du ønsker sendt med en anden ordre.
Hvornår hæver i pengene?
Vi hæver betalingen i din specialfremstillede vare går i trykken. Afhængig af din korttype vil der blive reserveret et beløb på din konto, men dette vil ikke blive hævet af os før varerne sendes afsted. Du modtager samtidig en mail om, at din ordre er på vej til dig.
Reklamation
Hvis du opdager en fejl på dit produkt, skal du straks kontakte kundeservice på mail og vedhæfte billeder af fejlen, samt lave en god beskrivelse og notere dit ordrenr. Så vil vi gøre alt hvad vi kan, for at at hjælpe dig med at løse problemet.
Hvem skal betale returportoen?
Ved reklamationer sørger vi for at hjælpe dig videre i forløbet, hvad end løsningen er at vi betaler returportoen eller løser det på anden vis.